Bal
Administrator
Witam:) Jest pomysł dotyczący organizacji Balu Absolwenta. Stworzylismy to forum, aby kazdy miał do niego dostęp i mógł się wypowiedzieć Nie wiem ile osób jest zaiteresowanych uczestnictwem w takiej imprezie, więc śmiało wpisujcie się i proponujcie jak byście chcieli aby ten Bal wyglądał
Już jakies propozycje są, odnośnie miejsca, przesyłam link:
http://gastronomia-szczecin.pl/uroczystosci/studniowka
Musimy się zdecydować na miejsce, cenę i formę tego Balu. Czy ma to być dyskoteka połączona ze szwedzkim stołem,czy też impreza w stylu "przysłowiowej" Studniówki;)
Czekam na wasze propozycje;)
Offline
Nowy użytkownik
za formą balu "ala" studniówka jestem jak najbardziej ZA.
a co do ceny to myśle ze 100-150zł za os. to nie jest wygórowana cena jak na taką imprezę.
jak dla mnie lokal z linku jest ok:)
Offline
Administrator
.....hmmm.....widzę ,że zdania są podzielone:) Ale dobrze, że jest jakaś dyskusja:) Myślę,że "oficjalna" forma balu będzie lepsza. Będą miłe wspomnienia i cała "otoczka" sprawi, że będziemy się dobrze bawić. Co do ceny, to można się dogadać- to najmniejszy problem:) Będzie to związane przede wszystkim z menu jakie wybierzemy;)
Jednak 100-120zł to max, wiem, że nie ma co przesadzać z jedzeniem- liczy się przecież atmosfera i zabawa;)
A co sądzicie o miejscu, restauracja Sedina, Continental czy Pod Różami wam bardziej odpowiada? Wszystko będzie też uzaleznione od ilości osób. Więc proponuję ,żeby we wtorek na specjalności zrobić wstępna listę osób chętnych, wraz z osobami towarzyszącymi. Wtedy zaczniemy działać już konkretnie i dowiadywać się co i jak.
Jeśli chodzi o termin to proponuję połowę kwietnia lub jego koniec, po świętach i po poście:)
Piszcie wasze uwagi i spostrzeżenia:) Pozdrawiam
Offline
Administrator
UWAGA!!! Mogę was poprosić,żeby do końca tygodnia stworzyć tą listę osób?? Na mailach grupowych jest informacja, ale nie wiem czy wszyscy ja widzieli. Wpisujcie na forum ile osób jest z poszczególnych grup, czy specjalności. Trzeba to szybko i sprawnie przeprowadzić, żeby wszystko zdążyć zorganizować A czasu coraz mniej;)
Offline
Ja tez jestem za balem, nie slyszałam nigdy aby bal absolutoryjny byl w formie dyskoteki, z reszta sama nazwa wskazuje formę Lokale fajne, jest sporo ladnych lokali w Szczecinie, kwestia tego ile osob bedzie i ile jestesmy w stannie zaplacic. Znajac te informacje mozna szukac lokalu i negocjowac
Moim zdaniem obecnośc powinna byc obowiązkowa
Ostatnio edytowany przez natka (2010-01-17 18:17:19)
Offline
Dziwi mnie to, że widzę ponad 200 odsłon a tylko 10 wypowiedzi i to powtarzających się osób. Wypowiadajcie się bo później jak nie będzie propozycji i ktoś zadecyduje za Was to będzie miliom pretensji i zbędnych komentarzy, że dlaczego tu a nie tam i za tyle i jeszcze nie w tym terminie. Po to jest to forum, żeby każdy wyraził swoje zdanie i później przynajmniej dla większości wszystko będzie wyglądało zgodnie z oczekiwaniami.
Noo =) A teraz ta przyjemniejsza część. Oczywiście, że jestem za BALEM a nie za jakąs potupają gdzie tak naprawdę każdy z Nas może się wybrać co tydzień. To jest tradycja - co roku odbywa się taka impreza więc nie widzę powodu dlaczego Nasz rocznik miałby być wyjątkiem? Termin kwietniowy jest jak najbadziej OK. Kwota 100-120 zł też jest przyzwoita, poza tym chyba to nie jest dla nikogo niespodzianka że tyle właśnie na taką okoliczność trzeba przeznaczyć. Co do lokalu się nie wypowiadam, bo tak naprawdę jest mi to obojętne i wiem że Nasz rok potrafi się fajnie bawić i nie lokal stanowi klimat - czego dowodem były Połowinki =)
Offline
zgodzę się z resztą, że oficjalna forma balu będzie znacznie lepsza. wspomnienia na pewno utrwalą się bardziej po takim balu niż po dyskotece. jeśli chodzi o miejsce, to continental dla nas jest stanowczo za mały, w sedinie nie byłam ale jak dla mnie sądząc tylko po zdjęciach to jest tam jakoś ciemno - choć oczywiście zdjęcia mogą mylić. natomiast 'pod różami' wygląda bardzo ładnie i myślę, że znajdzie się odpowiednio dużo miejsca dla nas wszystkich. z góry zakładam, że część z nas i tak nie będzie chciała iść ale nawet niech idzie 3/4 roku to przy założeniu, że prawie każdy będzie z osobą towarzyszącą daje nam dużą liczbę
Offline
Administrator
A więc coś się wreszcie ruszyło Została juz stworzona lista ze specjalności Rachunkowość i finanse:) Na liście znalazły się 33osoby, wraz z osobami towarzyszącymi, to ok. 65osób. Nie wszyscy byli, więc lista moze się jeszcze wydłuży
Do wiadomosci wszystkich, bal jest organizowany przez kilka osób z tej właśnie specjalności(Magdalena,Magda,Korina,Edyta) Jeśli ktoś jest chętny do pomocy to zapraszam;) Każda pomoc będzie przydatna!! Czekamy na listy od pozostałych specjalności, wtedy już konkretnie weźmiemy się "do roboty". Zaznaczam przy tym, że, dobrze by było wytypować z każdej specjalności 1-2 osoby, które reprezentowałyby grupę, no i zbierały poźniej pieniądze. My nie damy rady wszystkim się zająć
.........................................................................................................................................................................
Otrzymałyśmy kolejną listę, tym razem ze specjalności Ubezpieczenia. Przybyło nam kolejne 20 osób Mamy juz więc prawie 100:) Z tego co wiem, dzisiaj ma być puszczana lista na specjalności NIERUCHOMOŚCI. Mam prośbę,aby w poniedziałek, lub we wtorek listy były już gotowe.
Może nas być bardzo dużo, wię istnieje problem znalezienia odpowiedniej sali:( Cały czas szperamy po necie i szukamy w miarę dużej sali;) Oto kolejne propozycje:
http://www.risto-ceremonia.pl/
http://www.royalpallace.pl/
no i Radisson
Odnośnie ceny, zdania są podzielone między 100zł,a 150zł więc trzeba będzie wybrać cenę po środku;) Myślę, że 120-130zł będzie odpowiednie. Zobaczymy jeszcze jak reszta się wpisze:)
.........................................................................................................................................................................
Otrzymałam koleją listę ze specjalności NIERUCHOMOŚCI, przybyło kolejne 70 osób Czekamy jeszcze na listy z pozostałych specjalności. Mam nadzieję,że do środy trafią do nas:)
Offline
Cześć Moim zdaniem lokal każdy z wymienionych jest fajny, o ile jest duża sala do tańczenia:) Prosicie o sugestie i propozycje, więc ja mam jedną, którą może jeszcze udałoby się uwzględnić - ponieważ na święta np ja wyjeżdżam to może termin mógłby być początek maja? Może inni też wyjeżdżają - nie wiem, ale jeśli nie ma jeszcze sztywnego terminu to proponuję rozważyć początek maja. Albo np 30 kwietnia - to jest zaraz przed długim weekendem majowym, moglibyśmy się bawić do upadłego, wszyscy na drugi dzień będą mieć wolne, więc i osoby towarzyszące nie powinny narzekać. Oczywiście nie narzucam swojego zdania i poddaję temat dyskusji. Jeśli większość będzie na nie, to nie mam zamiaru zmieniać planów większości. chociaż nie ukrywam, że z wielką chęcią pobawiłabym się z wami na tym balu, a już mam bilety kupione i lipa.
aha no i mam jeszcze jedno pytanie. nie orientuję się jak to wygląda i stąd moje pytanie - czy na balu bawimy się sami czy wypada zaprosić wykładowców, tak jak to było na balu z okazji zakończenia ar?
pozdrawiam
Agnieszka O.
Ostatnio edytowany przez ajolek (2010-01-23 21:18:59)
Offline