Bal Absolwenta

Bal


#136 2010-04-09 10:55:13

Korina

Użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

Witam!
Na Waszą prośbę kolorystyka zaproszenia została zmieniona na niebieski. Mieliśmy dużo szczęścia, bo tuż przed drukiem został odczytany mój meil w sprawie zmian. Później Wam prześlę zaproszenie w wersji zmienionej.
Pozdrawiam
Korina

Offline

 

#137 2010-04-09 12:23:24

Korina

Użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

Mam jeszcze prośbę spróbujcie jeszcze po namawiać osoby, które się jeszcze wahają. Aktualnie 12 osób już zrezygnowało (liczą się one ze stratą zaliczki). Miało nas przybywać a nie ubywać. Mam nadzieję, że osoby rezygnujące zmienią jeszcze zdanie. Aktualnie jest 157 osób.
Pozdrawiam

Offline

 

#138 2010-04-11 09:11:52

anulka

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

To jak z tymi projektami? Na mailu nic nie ma:( Chcemy mieć wpływ na wygląd tych zaproszeń, żeby potem nie było, że znowu nikomu się nie będą podobały. Czekamy na wiadomość z projektem nowego zaproszenia.

Offline

 

#139 2010-04-11 09:31:16

organizator_balu

Administrator

Re: Bal

Witam, jak wiecie zbliża się termin wpłaty reszty kwoty na Bal. Termin ten upływa z dniem 19 kwietnia. Prosimy o wpłacanie pieniędzy osobom, które zbierały zaliczki. Jeśli ktoś chce może wpłacac pieniądze indywidualnie na konto Koriny , z odpowiednim dopiskiem - zostało one podane przedstawicielom specjalności.

Termin ten jest ostateczny, nie będziemy przyjmować pięniędzy po tym terminie, tak jak to było z zaliczkami. Jesteśmy umówione z właścicielką i musimy w terminie przelać pieniądze na jej konto.

Jak wiecie na dzień dzisiejszy jest ok 160 osób, sporo osób się wycofało - niestety. Zaliczki niestety przepadły i nie ma możliwosci ich odzyskania. Jeśli ktos się jeszcze waha, lub chciałby jeszcze wpłacic pieniądze to nie ma problemu.
Liczymy, że jeszcze co niektórzy zmienią zdanie:)

Pozdrawiam

Offline

 

#140 2010-04-11 13:48:34

Korina

Użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

Zaproszenie jest identyczne tylko kolorystyka została zmieniona na niebieską. Nie przesłałam Wam jeszcze, gdyż w tym poprawionym jest błąd. Zamiast napisu Bal Absolutoryjny jest Studniówka. Nie dostałam jeszcze poprawionej wersji.
A co do poprzedniej kolorystyki zaproszenia nie było tak, że nikomu się nie podobała. Nam się podobała, a na forum wypowiedziało się tylko kilka osób.

Offline

 

#141 2010-04-11 15:28:35

kitka

Użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

Kolor zdecydowanie lepszy Nie wiem czemu odrazu takiego nie wybrałyście:) Zmiana koloru spowodowało, że od razu zaproszenie wygląda lepiej i bardziej oficjalnie:P Pozdrawiam

Offline

 

#142 2010-04-12 16:42:09

organizator_balu

Administrator

Re: Bal

WAŻNE!! Dla informacji wsztstkich, pojawiają się sytuacje odnośnie zwrotów zaliczek. Tak jak wcześniej było mówione i pisane nie ma ich zwrotu!!

Wystąpiła jedna sytuacja w której jedna osoba która zrezygnowała otrzymała zwrot pieniędzy pod warunkiem, że na jej miejsce weszła osoba, która się zdecydowała pójść na Bal, a wcześniej nie była na liscie!!

Przypominam, że zaliczki zostały już dawno wpłacone i nie ma mozliwości ich zwrotu!! Nie wykłócajcie się , bo i tak nie odzyskacie pieniędzy. Zostałe one wpłacone i nie ma mozliwości ich odzyskania!!

Nie róbcie więc scen, niby jestesmy dorośli, a my nie jesteśmy niczemu winne, że coś komuś wypadło lub nie ma pieniędzy.

Przykro mi, ale wpłaconych pieniędzy nie odzyskacie, chyba,że jak wczesniej pisałam znajdziecie osobę z naszego roku, która zmieni zdanie, pójdzie na Bal i nie była wcześniej zapisana na liście!!

Offline

 

#143 2010-04-12 18:11:38

ktoś

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

Hej, mam pytanie.
Skoro Tyle osób pomimo wpłaconych zaliczek sie wycofało, to chyba nie znaczy ze koszt balu wzrosnie?? Czy bedą jakieś zmiany ograniczające menu itp?? Swoją drogą to wyszło tak troche nie w porządku;/ bo teraz wyjdzie na to ze Ci co zapłacili i zapłacą te 150 zł, to bedzie za tą kwote okrojone to za co wstepnie zgodzili się zapłacic?? Bo teraz jak czytam, to widze, że jakies zamieszanie z tym balem. Niby miało być dobrze a wyszło jak zawsze...

Ostatnio edytowany przez ktoś (2010-04-12 18:14:35)

Offline

 

#144 2010-04-12 18:31:10

organizator_balu

Administrator

Re: Bal

Cena się nie zmienia, pozostaje 140zł. W poniedziałek spotykamy się z właścicielka lokalu i dogadamy wszystko.... informacja będzie podana do waszej informacji. Co do menu to może się tak stać, że w niewielkim stopniu ulegnie on modyfikacjom, jednak nie jest to pewne. Wszystko bedzie jasne w poniedziałek.

Żadnego zamieszania nie ma, jedynie osoby które zadeklarowały się i wpłaciły zaliczki rezygnują. Więc to nie nasza wina, że taka sytuacja ma miejsce. My zrobimy wszystko żeby było ok.

Nie róbcie zamętu skoro nie wiecie  jak się sprawy mają. Podjęłyśmy się organizacji i dociągnięmy to do końca, staramy się jak możemy żeby wszystko było dobrze i każdy był zadowolony. Więc dajcie nam doprowadzic organizacje Balu do końca, a nie wysnuwacie jakies dziwne poglądy i konkluzje skoro tak naprawdę nie jesteście swiadomi i do konca chyba nie wiecie jak to wszystko powinno wyglądać.

Offline

 

#145 2010-04-12 18:53:15

ktoś

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

To już nie można się zapytac?? Wcale nie było napisane, że to wasza wina.
Skoro podjełyście się organizacji, to wiadomo ze wiecie dokładnie co i jak, a ja nie posiadam takiej wiedzy - dlatego pytam. To chyba oczywiste. Bo skoro podane były warunki, co jest w cenie, a potem były jakieś informacje ze coś bedzie ograniczane, to chyba mam prawo zapytac jak to bedzie wyglądać.

Offline

 

#146 2010-04-12 19:01:36

organizator_balu

Administrator

Re: Bal

Mozna, tylko teraz rozgorzała taka burza, że masakra!! Każdy na nas najeżdża i ma o wszystko pretensje... każdemu moga puścic nerwy:( Nie chciałam, żeby tak to wyszło, ale co niektórzy naprawdę przesadzają  i wypisuja takie rzeczy na mailach, że ręcę opadają Musimy podejmowac pewne decyzje,żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik no i mamy na uwadze umowę ,która została zawarta na takich warunkach, a nie innych. A w obecnej sytuacji liczba osób nieznacznie odbiega od tej, która była w umowie. Więc wszelkie news-y będą zamieszczane na bieżąco, abyście byli poinformowani;) pozdrawiam

Offline

 

#147 2010-04-13 12:25:37

Korina

Użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

Ludzie opanujcie się! Nie wiem kto był taki mądry i dzwonił do właścicielki o zwrot zaliczki!? Nie róbcie obciachu! Nie wiem, czy to było sprawdzanie naszej prawdomówności, czy coś innego, ale już naprawdę brak słów....
Chcemy, aby impreza była jak najbardziej udana i do tego dążymy.

Offline

 

#148 2010-04-14 07:45:31

tikTok

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

Żenada, ludzie odbiło wam..... takie akcje uskuteczniać- dzwonić do właścicielki i się wykłócać o zwrot zaliczki....brak słów. Trzeba było się wczesniej zastanowić, jak wpłacaliście pieniądze, a nie teraz taka szopkę odstawiacie.Trzeba brac odpowiedzialnośc za swoje błędne decyzje!! Zresztą wszystko było od początku jasne, wiadomo, że wpłaconych zaliczek nie mozna odzyskać....czasami się zastanawiam ,że co niektórzy chyba nie wiedzą na jakim świecie żyją;( To jest normalna sprawa. Miejmy nadzieję, że juz nikt nie zrobi takiego numeru, bo to tylko o nim będzie źle świadczyć;/

Ostatnio edytowany przez tikTok (2010-04-14 07:46:25)

Offline

 

#149 2010-04-14 11:50:55

ania

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Bal

Mam pytanie czy ktoś zacząl robić wstępną listę osób przy stolikach???

Offline

 

#150 2010-04-14 13:14:35

organizator_balu

Administrator

Re: Bal

.....co do listy to w poniedziałek dopiero ją puścimy ;P 19.04.2010 jest ostatecznm terminem wpłat na Bal. Bedziemy wiedziały ile dokładnie jest osób. W poniedziałek mamy spotkanie z właścicielka jak wczesniej było pisane;) Ale podejrzewamy,że w sali gdzie są okrągłe stoły (jest ich 10) maksymalnie będzie siedziało przy jednym stoliku 10 osób. Jak wiecie sporo osób się wycofało, więc musi być w miare po równo osób na jednej i drugiej sali. Liczba osób będzie oscylować na poziomie 150-160, więc nastawiajcie się, że  10 osób przy jednym stoliku.

Natomiast druga sala, gdzie będą stoliki podłużne- łaczone liczba miejsc będzie większa. Nie chcę konkretnie pisac co i jak bo jeszcze same nie wiemy jak to będzie dokładnie wyglądało. W poniedziałek wszystkiego się dowiecie. Na drugiej sali będą siedzieli ludzie z USM- ów na bank. Powoli możecie myśleć kto z kim będzie siedział przy stoliku;)
Możecie pisać na forum jeśli się wstępnie dobierzecie:) Pozdrawiam

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.102 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aod-coj.pun.pl www.kraina-pokemon.pun.pl www.playergame.pun.pl www.forumrp.pun.pl www.louisiana.pun.pl